شرایط و قوانین

سیاست حفظ حریم خصوصی: 

برای ثبت نام سایت طلاخانوم ، از کابر شماره ی همراه دریافت میشود . کاربر با ثبت شماره ی خود این اجازه را به سایت طلا خانوم میدهد که از طریق پیامک و سایر ابزار های الکترونیکی ، کاربر را از وضعیت ثبت نام در سایت ، جشنواره ها ،تخفیف و رویداد ها مطلع سازد .

در صورتی که کاربر مایل به دریافت پیامک از سایت طلاخانوم نیست با ارسال عدد ۱۱ به همان شماره, استفاده از این سرویس را لغو نماید .

چنانچه کاربر اقدامی جهت لغو پیامک ارسال شده از طریق سایت طلاخانوم انجام ندهد این به معنای موافقت ایشان برای دریافت پیامک از سایت طلاخانوم بوده و حق هر گونه اعتراض از ایشان صلب میگردد . 

ما به شما این تعهد را میدهیم که این اطلاعات نزد توسعه‌دهنده محفوظ است، به هیچ عنوان از آن‌ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.

 

فروشندگان طلاخانوم موظف به رعایت قوانین زیر هستند؛

 

  • کالایی مطابق با مشخصات فنی، وزن و سایز درج شده در سایت که شما آن را انتخاب کرده اید طبق اطلاعات دقیقی است که فروشندگان اجناس خود را معرفی میکنند و در صورت ارسال هیچگونه مغایرتی با توضیحات داده شده نخواهند داشت
  • فروشنده موظف است در صورت خرید مجازی فاکتور فروش طبق اتحادیه طلا و جواهرفروشان مبنی بر اصالت عیار استاندارد 18 را ارایه دهد
  •  
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه می‌شوند که شامل عوارض فروش و مالیت‌ها خواهد بود و هیچ هزینه‌ای به آن اضافه نخواهد شد.
  • اگر کالایی دارای اشکال فنی باشد، پس از برگشت آن به فروشگاه مور نظر، مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید اشکال فنی توسط فروشنده ی مورد نظر با ارایه ی مدرک، در صورت خرید مجازی وجه آن ظرف یک یا دو روز کاری به حساب ایشان عودت داده می‌شود.

 

شرایط و وظایفی که خریدار محترم موظف  به رعایت است:

 

  • همراه و خریدار گرامی طلا خانم ، عکس محصول قرار داده شده در سایت، صرفا جهت آشنایی شما با نوع محصول است و با کالای ارسال شده برای شما قطعا  اندکی متفاوت خواهد بود؛ بنابراین توضیحات محصول را با دقت بیشتری مطالعه کنید.
  • شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی مانند تفاوت در مشخصات سایز، آبکاری متفاوت  در بازار عرضه کنند. چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا در وبسایت طلا خانم قید نشده، لازم است خریدار گرامی در زمان سفارش ، سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  •  
  • طلاخانوم فقط یک اپلیکیشن واسطه با هدف تنظیم قیمت طلا و اخبار مربوط به طلا ارز و سکه است و هیچگونه دخالتی در مشکلات احتمالی بوجود امده بین فروشنده و خریدار نمیکند
  • هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل یا هر نوع مغایرت، آن را در حضور همکار کالارسان یا مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید. مراتب حداکثر باید ظرف 24 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا فروشنده بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد. در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، متاسفانه فروشنده مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.
  • در صورت وجود اشکال یا انصراف از خرید، خریدار موظف است برای عودت، کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کند و با بیمه حمل به آدرس فروشگاه مورد نظر ارسال نماید. در صورت بسته‌بندی نامناسب، بیمه نبودن کالا و آسیب رسیدن به آن در حین حمل، مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت طلا خانم می‌باشد

 در کل پیشنهاد ما به شما دیدن محصول و سپس خرید حضوری از فروشگاه های مجاز طلاخانوم است

لوگو ایران کالا